piątek, 15 lutego 2013

Miałem tu coś napisać


-Miałem tu coś napisać o ........... Ale nie napisałem. Miałem tu coś napisać o ...................... Ale nie napisałem. Miałem tu coś napisać o ............................................... Ale nie napisałem. Miałem tu coś napisać o .....................................................................Ale nie napisałem. Miałem tu coś napisać o...................................................................... Ale nie napisałem. Miałem tu coś napisać o.........................................................................................................................Ale nie napisałem. Miałem tu coś napisać o................................. Ale nie napisałem. Miałem zamiast tego napisać wiersz. Ale nie napisałem.
-.....................................
-........................................Czasami to aż szkoda pisać.

4 komentarze:

  1. widzę, że zdążyłam przeczytać, nim niechęć czy gorycz pochłonęła słowa

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to wszystko z powodu bezruchu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może uda się ten rytm, ten ruch, odnaleźć w sobie. Łatwiej, kiedy wiadomo, że niebawem znów świat wokół będzie mijał w "dobrym" tempie.

    OdpowiedzUsuń